Status

... ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ...
Τα ξαναλέμε, τον Σεπτέμβριο!

Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2009

Γεια χαρά... (Λίγα λόγια για 'μένα...)

Καλησπέρα. Είναι η πρώτη μου ανάρτηση σε αυτό το blog...

Να σας συστηθώ λοιπόν: Με λένε Στράτο, είμαι 18 χρονών, είμαι φοιτητής και άνοιξα αυτό το blog για να μοιράζομαι κάποιες από τις ιδέες μου, τις σκέψεις μου, τους στίχους μου, τους προβληματισμούς μου κι ο,τι άλλο έχω στο μυαλό μου. Ασχολούμαι με την μουσική, την ποίηση, το θέατρο, την ζωγραφική, το τραγούδι κι γενικότερα με κάθε είδος τέχνης, και κάθε είδος το οποίο διευρύνει την σκέψη κι τους ορίζοντες μου. Κάθε μορφή τέχνης, είναι για 'μένα ένας τρόπος να εκφράζω τις εσωτερικές μου ευαισθησίες...
Η αγαπημένη μου μουσική είναι κυρίως rock, λόγω του οτι δεν θέλω να φυλακίζω ομως την μουσική σε ένα συγκεκριμένο είδος, ακούω ότι μου κάνει καλό, κι ότι με ταξιδεύει...

Κάποια από τα αγαπημένα μου, συγκροτήματα-καλλιτέχνες είναι τα παρακάτω: Joy Division, Διάφανα Κρίνα, Radiohead, Nick Cave, Bauhaus, Portishead, The Cure, The Black Heart Procession... κ.α

Αυτό τον καιρό, παίζω, τραγουδώ κι γράφω στίχους σε ένα συγκρότημα που βρίσκεται ακόμα στα αρχικά του στάδια (ελπίζω στις επόμενες αναρτήσεις μου, να έχω και κάποιο υλικό να παρουσιάσω) προσπαθώντας να φτιάξουμε ήχους και λέξεις που να φανερώνουνε την ψυχή μας.

Κάποιους από τους ανθρώπους που έχουν επηρεάσει το μυαλό και την σκέψη μου είναι οι: Friedrich Nietzsche, Charles Baudelaire, Edgar Allan Poe, Arthur Rimbaud, Sylvia Plath, Κώστας Καρυωτάκης, Κώστας Ουράνης... κ.α

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στο profil μου, και στις επόμενες αναρτήσεις μου!

Καλώς σας βρήκα λοιπόν, και καλή μου συνέχεια...


Photobucket

Δεν υπάρχουν σχόλια: