Status

... ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ...
Τα ξαναλέμε, τον Σεπτέμβριο!

Κυριακή 27 Ιουνίου 2010

... Καλό Καλοκαίρι ...

Καλησπέρα, καλησπέρα!

Τι κάνετε; Ελπίζω να είστε όλοι καλά.

Έχω χαθεί εντελώς το τελευταίο καιρό, σχεδόν εξαφανίστηκα... άλλα έχω και εγώ τις υποχρεώσεις μου με την σχολή, την εξεταστική μου... κι βασικά αυτό το καιρό δεν βρίσκομαι καθόλου στο σπίτι, είμαι συνεχώς στους δρόμους κι βολτάρω ασύστολα (χαχαχα).

Ελπίζω να περνάτε όλοι καλά ότι κι αν κάνετε, όπου κι αν βρίσκεστε και να έχετε ένα πολύ, πολύ όμορφο καλοκαίρι. Να πάτε όλοι διακοπές κι να περάσετε όσο πιο υπέροχα μπορείτε.

Κλείστε τις βρωμο-τηλεοράσεις που αυτό το καιρό όλοι οι άσχετοι γραβατωμένοι δημοσιογράφοι περισσότερο από κάθε φόρα προσπαθούν να κάνουν το κόσμο ρομποτάκι κι να τον κάνουν να πιστέψει σε μια απίστευτη μιζέρια κι να τον φτάσουν στο πάτο. Να πιστέψει ότι βρισκόμαστε σε μια απίστευτη κόλαση. Δεν λέω... όλος ο κόσμος αυτές τις μέρες είναι στη πιο δύσκολη κι άσχημη κατάσταση του με τα οικονομικά κι όλα αυτά που συμβαίνουν, άλλα με το να επαναλαμβάνουμε κι να ανακυκλώνουμε τα ίδια και τα ίδια δεν καταφέρνουμε τίποτα. Νομίζω πως μόνο περισσότερο κακό μας κάνουν να τους παρακολουθούμε παρά καλό... Κλείστε λοιπόν αυτά τα βρωμο-κούτια κι αφήστε τους να κάνουν μόνοι τους το δικό τους παιχνίδι κι προσπαθήστε να βγείτε απο τη μιζέρια που προσπαθούν να σας προσφέρουν απλόχερα...

Να έχετε ένα υπέροχο καλοκαίρι λοιπόν και να αφήσετε πίσω σας κάθε είδους στεναχώρια...



... ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ...

20 σχόλια:

Σταλαγματιά είπε...

Μια από τα ίδια παρακαλώ και για μένα :)
στο σπίτι βρίσκομαι ελάχιστες ώρα και γιαυτό έχω χαθεί κι εγώ.
Άλλωστε αυτή η εποχή δεν είναι για τα σπίτια :))
Να περνάς καλά ότι κι αν κάνεις και να έχεις το πιο όμορφο καλοκαίρι!

Σε φιλώ γλυκα μικρέ μου!

Roadartist είπε...

Καλό καλοκαιράκι και σε σένα :)

Appelsinpigen είπε...

Mala vida....


me wraio tragoudi mas xairetas Bro :)

na σαι καλα :)

ομορφο καλοκαιρι σου ευχομαιιιιιι

φιλια πολλαααα !!!!

anima είπε...

Ας τους πετάξουμε στα μούτρα τη μιζέρια λοιπόν..κι ας τους αφήσουμε να πιστεύουν ότι μορούν να πετύχουν το στόχο τους..

χα!!!

μάλλον γελασμένοι είναι...

καλό καλοκαίρι,εύχομαι

Ερατώ είπε...

Σωστά το λες!

Καλό Καλοκαίρι να έχεις και ελπίζω να σε βλέπουμε εδώ με δημοσιεύσεις.(αν και εγώ μπαίνω έτσι κι αλλιώς για τη μουσική, δίπλα!)

Anarxos είπε...

Πςςςςςςς... τι είπες πάλι ρε αγορίνα.....;;;;;

Μιλάμε man με μάγεψες με τα λόγια σου. Χεχεχεχεχε!!!

Να σου πω μιας κι μιλάμε από εδώ επειδή δεν έχω κάρτα καθόλου για να σου στείλω κι βαριέμαι να κατεβαίνω τώρα... θα καταφέρουμε να πάμε εκεί που λέγαμε ...... ;;; (μην πεις ακριβώς που κι πότε .... πες στο περίπου κι θα καταλάβω)

Stratos είπε...

Αναστασία μου, μόνο για σπίτια δεν είναι αυτές οι μέρες...

Να 'σαι καλά. Επίσης!!!!!

Πολλά, πολλά φιλιάάάάά! :):)

Stratos είπε...

Επίσης, roadartist μου.

Καλά να περνάς!!!! :):):)

Stratos είπε...

Σε ευχαριστώ Appelsinpiken, μου!

Καλό καλοκαίρι...!!!!!!!! :):)

Stratos είπε...

Γειά σου Anima μου!

Ας τους να παιδεύονται, μόνοι τους...

Να έχεις ένα υπέροχο καλοκαίρι..!! :)

Stratos είπε...

Σε ευχαριστώ Ερατώ μου.

Όσο προλαβαίνω κι έχω χρόνο, θα κάνω αναρτήσεις...

Αλλιώς υπάρχει κι η μουσική που ανανεώνω πολύ πιο συχνά (κι σε ευχαριστώ που την βλέπεις).

Καλό καλοκαίρι κι καλό σου απόγευμα! :):)

Stratos είπε...

Χαχαχα, ρε μαλάκα, γιατί μου γαμάς τη δημοσίευση; Εκεί που λέω τα ωραία μου τα λόγια, έρχεσαι εσύ κι κοροϊδεύεις;; Ντροπή σου!

Χαχαχα! Αφού σου λέω ρε man, εγώ αδικούμαι... ποιητής έπρεπε να είχα γίνει...

(Το blog ρε μπούφε δεν ειναι για να κανονίζουμε βόλτες αλλα για διάφορες σκέψεις αλλα ας απαντήσω και στο άσχετο ερώτημα σου βαριεστιμένε φίλε μου). Καλά ρε φίλε, δεν σε πήρε ο Άρης;; Πάρ' τον ένα τηλ. να στα πει. Έχουνε κανονίσει τα κορίτσια μας να πάνε για ψώνια (για την δικιά σου δεν ειμαι σίγουρος) κι εμείς θα βρεθούμε στου Άρη! Για λεπτομέρειες πάρ' τον ένα τηλ. κι θα στα πει... (για να μην τα λέω δημόσια εδώ...)
Y.Σ: Ίσως έρθει κι ο μαλάκας ο Μάκης αλλά χεστήκαμε δεν θα χαλαστούμε για αυτόν, μου είπε κι ο Άρης οτι αν σκάσει μύτη απρόσκλητος σαν την πορδή θα τον σουτάρουμε!!

Υ.Σ 2: Μην ξεχάσεις τη ζακέτα μου!

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

Τηλεόραση;

Τι είναι αυτό; Δε θυμάμαι..

Καλώς σε βρήκα ξανά, φιλαράκο!!!

Να είσαι δυνατός!!!

Δύσκολες οι μέρες μας!!!

Τα φιλιά μου!!!

Ερατώ είπε...

Έχεις αφιέρωση στην Καινούργια Αρχή!

Stratos είπε...

Χαχαχα, αυτό είναι... Έτσι σε θέλω!

Καλώς σε ξανα-βρήκα κι εσένα, bro! ;)

Καλή δύναμη κι σε 'σένα!

Πολλά φιλιάάά! :):)

Stratos είπε...

Ερατώώώώ μου, να 'σαι καλάάάάά!!!

Στα είπα κι στο blog σου.

Να συνεχίσεις για πάντα να "μεθάς" με ο,τι σε κανει ευτυχισμένη!

Καλημέρα!! :):)

Leviathan είπε...

kalo kalokairi kai se sena! :)

Stratos είπε...

Καλώς ήρθες Leviathan, στη παρέα μας..

Καλό καλοκαίρι...
Να περνάς, να τα λέμε!! :):)

Ερατώ είπε...

Στράτο τι κάνεις;
Ακόμα σε διακοπες;
Καλο μηνα , τα λεμε!

Stratos είπε...

Καλό μήνα, Ερατώ μου!

Έχω γυρίσει εδώ κι μια βδομάδα περίπου αλλά μέχρι να προσαρμοστώ κι να αρχίσω να ξαναγράφω στο blog θέλω λίγο χρόνο.

Προς το παρών, απέχω!

Καλά να περνάς... Φιλιάάάά!! :):)